1 tanke kring ”Reportage från sommarens ostkustträff 2015

  1. Tack Beppe för rapporten! Jag var ju en av svikarna i år, pga tjänsteresa långtbortistan. Men vi får jobba på att hitta en optimal tid och bästa läge till 2016. Alla ostkustseglare uppmanas att komma med önskemål. Här eller per mejl till mig och Marianne Heijbel. /Lasse

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *