Reportage från höstträff på Västkusten 3 december, 2017BloggLeif Lexell Den 12 november träffades elva medlemmar på Sjöfartsmuseet i Göteborg och fick en intressant guidning på akvariet. Läs reportaget här Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X